24 maj, 2006

Slutpumpad!

Idag var det dags för det sista pillet med uppsatsen, jag och E rättade stavfel och lite struktur mellan 10 och 12. Nu blir det att läsa igenom en sista gång och sedan lämna in nästa torsdag, den 1/6. Slutseminarie blir den 8 juni och sedan är jag klar... färdigutbildad ekonom och marknadsförare. Jaha.. hoppas det börjar kännas snart! Helt sjukt och snabbt har det gått också, det här sista året har bara flugit iväg tycker jag.

Det blev en lunch på Reetro också och sedan var jag och E på Forever gymmet och tränade i 2 timmar! Bröst, biceps och mage blev det och nu är jag helt slut i kroppen. Vågar inte tänka på hur träningsvärken blir imorgon men bra mår jag och pigg är jag!

M, min sambo, är iväg på gyminstruktörsutbildning hela veckan och jag är ensam här hemma, det är tomt och tyst. Fällde en liten tår igår när han gick, känslofull som jag är. Imorgon åker jag i alla fall till Göteborg över en långhelg och det ska bli skoj! Mamman min är också borta så jag och pappa ska umgås och så ska jag träffa bästa vännen S, grilla och äta thaibuffé. Ser verkligen fram emot det, nu är det ju 2 månader sedan jag var hemma sist, även om det blir en hel sommar där om några veckor.

Har börjat läsa en nyskriven bok om karaktärer i början på 1900-talet, det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig, jag trodde det skulle vara någon sorts Marian Keyes-bok, men men, den är skriven på ett ungdomligt sätt ändå så jag ska ge den en chans. Nu är det middagsdags! *mums*

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Idag har jag fortf träningsvärk, dock ej så mycket i benen, men det kommer nog. Nu ska jag äta frukost sedan iväg på en skogspromenad. Kram

10:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home