15 maj, 2006

Underbara lugn

Jag fick nästan en veckas ledighet från och med förra fredagen till och med på onsdag eftersom vi kom så långt med vår D-uppsats förra veckan och min uppsatspartner ska jobba tre dagar den här veckan. Jag har unnat mig lugna dagar och har hunnit läsa ut ännu en bok. I helgen var det tänkt att jag skulle ha tjejkväll med vännen V men hon blev småsjuk så vi fick ställa in i sista sekund. Det blev framskjutet tills idag men då kom jag på att sambons mormor fyller år så vi ska dit och uppvakta henne, så nu ska jag och V träffas på fredag kväll istället. Då ska vi köpa massor av god frukt och doppa i chokladfondue och sitta uppe och prata länge är det tänkt. Ska bli kul. Sambon var borta på SACO-möte hela helgen så igår mös vi i soffan med lite god mat och en äppelpaj med vaniljsås. Myspys!

I veckan är det inte så mycket att göra:
  • Idag: Lämna tillbaks bok på stadsbiblioteket. Uppvakta sambos mormor. Handla och vika tvätt.
  • Tisdag: Läsa vetenskapliga artiklar och ta ut teori ur dem för uppsatsen. Träna ben och mage.
  • Torsdag: 9-15 (kanske lite mindre om vi är effektiva) sitta med uppsats och skicka in inför seminarie. Träna rygg, biceps och baksida axlar. Läsa opponeringsuppsats och skriva ner tankar.
  • Fredag: 9-15 (kanske mindre) skriva opponering inför måndagens seminarie. Tjejkväll med V. Tvättid.
  • Lördag och söndag: Träna bröst, fram&sida axlar och triceps. Mysa med sambon. Promenera några timmar om vädret blir bra och pollen vill ge med sig.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kommit igång med träningen ordentligt nu? Idag blir det hård träning med ben. =)

9:40 fm  
Blogger Veronica said...

name: Ja, äntligen, så nu hoppas jag att jag kan hålla uppe detta. Blev ben för mig igår med, så nu har jag träningsvärk. Körde 4 övningar mage också =)

2:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home