14 maj, 2006

En hel hög av choklad... gratis!

För några veckor sedan fick jag tips av en vän och blev genast Buzzador, enkelt sagt representant för ett företag som sysslar med mun-till-mun-marknadsföring. Som Buzzador får man paket hem i brevlådan med nya produkter man får testa gratis och gärna presentera naturligt för sina vänner och/eller berätta fördelarna med.

I fredags droppade min avi till posten in i brevlådan och jag gick iväg och hämtade ett paket. MUMS! I paketet låg 20 minipaket och 2 stora med Marabous nya kexchoklad. Ni vet den där med en kort basketspelare som får smulor i huvudet hela tiden och som därför till slut bjuder sina lagkamrater på den smulfria kexchokladen? Marabous nya produkt är väldigt god, det känns som att den innehåller mer choklad än den vanliga kexchokladen, men bitarna är lite väl stora för att stoppa in hela i munnen, som tanken är - så att de inte smular. Hur som helst är de vanebildande, haha, jag har ätit massor redan. De små paketen har jag gett några av till vänner, som också tycker att det är kanongott.

Vill du också bli Buzzador? Klicka på länken nedan, så framgår det att det är jag som tipsat dig:
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=beauty_princess

Vill du veta mer innan du bestämmer dej kan du klicka här istället:
http://www.buzzador.com?refstr=beauty_princess

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

brukar de berätta innan de skickar?

10:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home