03 maj, 2006

Dagen

Idag fick jag en lugn dag och det behövdes kändes det som. Fick sova ut (till halv 12, häärligt) och sedan åt jag god frukost och kikade samtidigt igenom alla bloggar som jag har på Nyligen, alltid kul med inspiration. Kollade runt lite på arbetsförmedlingens hemsida men hittade inte mycket som passade ihop med min utbildning. Sedan ringde jag dock mitt förra sommarjobb som berättade att de sökt mig och de behöver personal även i sommar, men jag blir anställd via ett bemanningsföretag istället. Låter helt ok, nu vill ansvarig på bemanningsföretaget att jag ska komma in och träffa henne men jobbet lät i stort sett mitt hela sommaren, med start v 24. =) PUH!

Var en sväng på läkarbesök också på eftermiddagen och det gick bra. Hemma väntade lite tvätt på att packas upp och jag var så glad för jobbet så jag vek för glatta livet, haha! Hade mysigt med sambon resten av kvällen framför BB och OC över en god kassler stroganoff med pasta. Helgen ska vi ägna åt varandra, för sedan är han borta med jämna mellanrum så mycket så vi får njuta av varandras sällskap så länge det går. Nu blir det soffan, en kopp te och min bok.