04 maj, 2006

Lite starkare?

Kom iväg till gymmet idag också och i helgen ska det bli en gång till, hoppas hoppas att jag kan komma igång bra igen. Det gick så bra i höstas och jag vill ju bli sommarfin =) Idag tränade jag i alla fall bröst, framsida och sida axlar och triceps. Mötte en kompis där också och då blir det lite roligare att träna. Vi pratade en del, läste lite tidningar och tänkte bada ångbastu men den var avstängd. Hur som helst blir det träna tillsammans i helgen igen, ska bli kul.

Försökte också få tag i kontaktpersonen på Manpower men hon var oträffbar alla 6 samtalen och sedan hade hon gått för dagen. Tråkigt, får ligga i imorgon också. Måste ju boka in ett möte den 2 juni, för det är enda dagen som jag kan vara i Borås med min ekonomi =(


Nu är det "Du är vad du äter" på TV och jag växlar mellan det och datorn i pausen. Men nu ska jag in och pussa lite på min älskling innan det börjar igen. Imorgon: D-uppsats mellan 9 och 16 och sedan myskväll hemma med pojkvännen. På lördag blir det antagligen bio mot kvällen, se MI3!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skönt att träna tycker jag =) Uppe med tuppen idag!

7:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Home