15 augusti, 2006

Tisdag...

Imorse blev en tidig morgon, ville komma in lite tidigare till jobbet och få lite gjort så jag gick upp 5:20. Inte så farligt som jag hade trott, med tanke på att jag är så långt ifrån en morgonmänniska som man kan bli. Fick en halvtimmes sovtid på bussen också och nu känner jag mig inte så hängig. Ska jobba till 16:40 också så får jag in en dryg timmes flex idag, blir bra när jag ska åka hem nästa vecka, då kan jag gå några timmar tidigare från jobbet.

Jobbsituationen är ungefär oförändrad, har sökt några jobb sedan sist men inte hört något från dem än annat än mail om att de tagit emot ansökan. Hoppas lite mer på ett av dem, det verkade kul och det kändes som att jag passade profilen. Vi får väl se helt enkelt, får ju full lön både augusti och september, så jag klarar ju mig en stund iaf. Kan ta några veckors semester utan att ha för dåligt samvete.

Imorgon ska jag iväg och fika med en vän i gbg, det ser jag fram emot. Vi har inte träffats sen i påskas.

1 vecka och 2 dagar kvar till jag får flytta hem igen... nedräkningen har börjat =)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, vi får hålla tummarna att vi båda snart får ett bra jobb! Vad ska vi annars ta oss till? Nu ska jag mysa med pojken min. Kramar

9:28 em  
Blogger Veronica said...

Elina: Verkligen, annars får vi vara arbetslösa tillsammans, haha. Fika hemma, gå ut och gå och sånt som är gratis =) Nä, hoppas vi får något snart.. lite stressigt är det allt. Hoppas du hade en mysig kväll igår! Kram

10:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home