11 augusti, 2006

EM och lite annat

I helgen blir det en tripp ner på stan för att titta på folk under EM-festen. På lördag kväll närmare bestämt så åker jag ner med "tjejerna" och så letar vi upp någon ledig uteservering där vi kan sitta och umgås. Vi blir några stycken i alla fall, det ska bli hur kul som helst tycker jag.

Ikväll blir det tjejkväll med S, vi ska äta lite middag med mina föräldrar och sedan hyra en skräckis, antagligen en som heter The hills have eyes, som vi fått tips om. Äta lite popcorn och prata om allt möjligt. Nu är det bara 4 timmar kvar tills jag slutar jobbet och det är helg! Aah!

M har ju åkt tillbaks till hemmet nu, känns inget kul alls att vara isär, konstigt att sova ensam och vakna ensam. 1 vecka kvar, sedan ska vi på bröllop över helgen och sen är det bara 4 dagar tills jag får åka hem igen, längtar efter vår lägenhet och våra egna grejer!

Ha en bra dag allihop!